Menu
Your Cart

Termeni si Conditii


Proprietarul acestui site este Hobby Custom SRL, identificat prin număr înregistrare în Registrul Comertului J40/19119/2021, Cod Unic de Identificare Fiscala 45169795, la adresa Str. Mohorului Nr. 8, Bl. 14, Sc. 3, Et. 4, Ap. 39, Sector 6, Bucuresti Cod Postal 062154, cu telefon 0723153643.

Utilizarea site-ului HobbyCustom.ro , logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea ta a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos.

Utilizatorul va avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta in orice moment.

In situatia in care nu esti de acord cu aceste conditii, iti solicitam sa nu utilizezi site-ul nostru de internet.

HobbyCustom.ro isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment, fara notificare prealabila.

1. Securitatea datelor personale si publicitatea

Datele personale introduse de dumneavoastra la crearea contului sau la lansarea de comenzi pe acest site vor fi folosite DOAR de catre echipa noastra si nu vor fi transmise sau vandute catre terti. Crearea unui cont pe acest site reprezinta acordul dumneavoastra ca datele dumneavoastra sa fie procesate si inregistrate de catre echipa noastra. Aceste date vor fi folosite doar pentru livrarea comenzilor si transmiterii informatiilor comerciale ale magazinului nostru.

Odata cu crearea contului pe site-ul nostru va dati acordul pentru inscrierea adresei dvs. de e-mail in lista noastra de newsletter. Asta presupune primirea a cel mult doua newsletter-e pe luna cu noutati, stiri si promotii valabile pe site-ul nostru. Puteti oricand sa va dezabonati de la acest serviciu trimitand un mail la adresa : contact@hobbycustom.ro in care sa ne cereti acest lucru. 

 

2. Ce contine un kit de macheta

Trebuie sa aveti in vedere ca un kit de macheta NU contine adeziv, vopsea, pensule sau orice fel de consumabile si unelte, doar daca este specificat clar in descrierea produsului. Un kit contine ramele cu piesele necesare montajului machetei, decaluri cu marcaje, instructiuni de montaj si vopsire si in functie de producator poate contine seturi de piese photo etch, piese transparente, tevi metalice, etc.

 Kiturile de machete vandute de HobbyCustom.ro vin NEASAMBLATE, acestea trebuind sa fie montate si vopsite conform instructiunilor, orice alta forma de prezentare/vanzare fiind mentionata clar in descrierea produselor. 

 

3. Drepturile de autor

Informatiile publicate pe HobbyCustom.ro apartin site-ului, drept urmare aceste informatii nu pot fi redistribuite, publicate, copiate sau transmise prin orice metoda sau mediu fara acordul scris in prealabil al proprietarului site-ului HobbyCustom.ro – SC HOBBY CUSTOM SRL.

Nerespectarea acestor conditii se va pedepsi conform legilor in vigoare ale statului Roman, privind incalcarea drepturilor de autor.

Eventualele incalcari ale acestor conditii legate de dreptul de autor pot fi sesizate la adresa : contact@hobbycustom.ro

4. Garantia produselor

Toate produsele vandute de catre HobbyCustom.ro sunt insotite de factura fiscala. Acestea beneficiaza de garantie conform Legii nr. 449/2003, doar insotite de factura fiscala.

Pentru a putea beneficia de garantie, va rugam :

- Sa ne anuntati in termen de 48 ore de la primirea comenzii, prin orice mediu – telefonic, e-mail, text, pentru orice neconformitate a produsului comandat. Orice solicitare in acest sens trimisa mai tarziu de 48 ore de la primirea coletului NU va fi luata in considerare   ;

- In cazul in care la primirea comenzii de la curier coletul prezinta urme vizibile de deteriorare, va rugam sa REFUZATI primirea si sa ne anuntati (de preferat in aceeasi zi) ;

- Toate produsele ce fac obiectul cererilor de garantie trebuie sa fie returnate de catre client pe cheltuiala lui, de preferat prin acelasi curier cu care a fost expediata initial comanda. Produsul ce face obiectul cererii de garantie trebuie sa fie in ambalajul original (nedeteriorat) impreuna cu toate accesoriile lui. 

- In cazul in care primiti o comanda incompleta sau un produs gresit , va rugam sa ne contactati in termen de 48 ore de la primirea comenzii. Orice solicitare in acest sens trimisa mai tarziu de 48 ore de la primirea coletului NU va fi luata in considerare ;

5. Returul produselor

,,Consumatorul, persoană fizică, are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e., O.U.G 34/2014). ,,Clienți” sau ,,consumatori” sunt doar PERSOANELE FIZICE. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Produsele returnate trebuie sa fie in ambalajul original (sigilate daca este cazul) nedeteriorat si insotite de factura fiscala.
Clientul are optiunea de a comanda/cumpara alte produse in locul celor cumparate si/sau returnarea banilor partial sau integral.
Returnarea banilor de catre HobbyCustom.ro catre client se va face in maxim 30 zile de la receptia produsului returnat.


Transportul produselor returnate va fi suportat integral de catre client. Returul produselor se va face doar prin curier la adresa magazinului nostru. Expedierea retururilor este in intregime responsabilitatea clientului.

NU sunt acceptate la RETUR produsele :

- Ce au ambalajul deteriorat sau lipsa ;

- Nu sunt insotite de factura fiscala ;

- Machete incepute (piese decupate de pe culee sau lipite) ;

- Consumabile folosite (pensule, vopsele, unelte de taiat, adezivi, etc) ;

- Orice produs ce prin desigilare sau prin starea lui actuala nu mai poate fi revandut ca produs nou;

6. Contractul de vanzare

Odata cu inregistrarea unei comenzi pe HobbyCustom.ro, clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de HobbyCustom.ro, respectiv prin telefon sau email, folosind datele trimise de client.

Emiterea facturii fiscale aferenta comenzii lansate pe site, reprezinta incheierea unui contract de vanzare intre HobbyCustom.ro si client.

ATENTIE!!! Incheierea contractului se face la emiterea facturii, si NU LA PRIMIREA CONFIRMARII AUTOMATE A COMENZII PE EMAIL.

Dupa plasarea comenzii, HobbyCustom.ro isi rezerva dreptul de a anula/modifica partial sau integral comanda plasata, cu motive intemeiate. In cazurile in care comanda a fost platita in avans de catre client si din motive justificate nu poate fi realizata de catre HobbyCustom.ro, clientul va primi banii inapoi integral in termen de 7 zile.

O comanda se poate anula din cauza :

- Lipsa disponibilitate stoc ;

- Preturile afisate pe site sunt eronate (greseala tiparire) ;

- Plata nu a fost acceptata de banca emitenta a cardului clientului ;

- Datele furnizate de catre client sunt incomplete/incorecte ;

 

Stocul si disponibilitatea reperelor afisate pe site sunt 99% corecte, dar exista posibilitatea ca unele repere sa se vanda in magazin inainte sa se faca actualizarea stocului pe site sau sa apara diferente intre stocul real si cel afisat pe site. Facem tot posibilul sa oferim o informatie cat mai corecta legata de disponibilitatea produselor. 

Toate informatiile, descrierile, imaginile, si orice forma de descriere a produsului pe site nu reprezinta o obligatie contractuala, acestea fiind folosite exclusiv doar cu scop de prezentare, informare stoc, livrare si preturi.

Toate ofertele si preturile pot fi modificate de HobbyCustom.ro pe site fara nici o informare prealabila.

Nu ne asumam raspunderea pentru modificarea, suspendarea sau inchiderea partiala sau totala a site-ului HobbyCustom.ro.

7. Reclamatii

Reclamația poate fi depusă de Cumpărător, de exemplu:
în scris la următoarea adresă: HOBBY CUSTOM S.R.L. Sediu social: STR. MOHORULUI NR. 8, CAMERA 1, BL. 14, SC. 3, ET. 4, AP. 39 COD POȘTAL 062154, SECTOR 6, BUCUREȘTI
în formă electronică prin e-mail la următoarea adresă: contact@hobbycustom.ro
Vânzătorul va răspunde imediat la reclamația Cumpărătorului, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia. În cazul în care Cumpărătorul a solicitat înlocuirea articolului sau înlăturarea defectului sau a depus o declarație de reducere a prețului, specificând suma cu care trebuie redus prețul, iar Vânzătorul nu a răspuns acestei cereri în termen de 14 zile calendaristice, se consideră că solicitarea a fost justificată.

7.1. Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Cumparator se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezinta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicate in Romania.

7.2. Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin formularul de contact disponibil in cadrul Site-ului: https://hobbycustom.ro/index.php?route=information/contact Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

In cazul in care Cumparatorii: 

  • nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator; sau
  • primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator; sau
  • sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator; 

pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente conform art. 7.7 din prezentul document.

7.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizată atât online conform pct. 7.5 de mai jos, cât si prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 7.4. de mai jos.

7.4. In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC – SAL.

7.5. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: Solutionarea Online a litigiilor.

7.6. SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca soutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.

7.7. In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.


8. Plata online – Credit card/card debit

Hobby Custom SRL ofera accesul la platforma de plati online prin intermediul Netopia Payments (VISA si Mastercard), doar sub rezerva acceptarii de catre client a acestor termeni si conditii.

Serviciile oferite de Hobby Custom SRL sunt servicii de printare 3d si derivate de acestea, dar și achiziții de obiecte printate 3d.

Poti plati cu cardul tau de credit sau de debit. Tranzactiile sunt securizate si te asiguram ca nu stocam nici una dintre datele de card folosite in platile online catre Hobby Custom.